CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Friday, April 8, 2011

wah..! penat berfikir.. :-)

hari ni dari pagi td mood ngajar aku mmg best..., tetiba je rajin buat tasmik kol7.. ape mimpi ntah.. tapi tu ar...,kononnye baik la kan..hahahah..,kalau tak rajin camne nak jd guru contoh lagi mithali.... :-)

tapi dalam terlebih rajin mengajar tadi...,ade satu yang aku rasa malas n takde mood utk buat sesuatu sejak dua hari lepas.. tau ape dia??? mals giler nak g kuliyah... patutnye esok aku ade kuliyah terakhir...ganti kelas 2minggu lepas yang cancell..

citer pasal kelas ni pun boley bikin hangin maa...~ ape taknyer.., 2minggu lepas..,dengan penuh semangatnyer aku ke UM utk attend kelas terakhir la kononnye.. sampai2 tu awal aku.., so aku dgn poyonyer baca paper la dulu kat luar kelas... tunggu punyer tunggu dah kol9 tp kelasnye still xbukak jugak.. nak tanye org..., xde sorang pn rakan sekelas yang aku kenal kat situ kecuali sorang pak arab... bab nak speaking arab boley bikin gue lemah la..., maklum la lame giler xspeaking... kene lak mamat arab tu sepatah haram pn xtau bahasa inggeris..., BM lg la jgn mimpi..!!

disebabkan kepoyooan teramat sangat..., aku beranggapan la kelas mula lambat walau agak pelik nape sorang pn takde..., hahahahah...! sabar punye sabar ...,dh dekat setengah jam menunggu.., maka datang la angin kuskus aku!!! ape taknye.., xkan la kelasnye pn berkunci kan.. untuk mengelakkan pelik bin ajaib aku tu..., aku merapatkanlah diri aku dgn pintu kelas tu...., tau ape yg aku nampak!!!!! satu kertas yg bertulis..: KELAS RESEARCH METHODOLOGY PADA HARI INI DIBATALKAN DAN BAKAL DIGANTIKAN PADA 9 APRIL" pergh...,hangin satu badan beb!!!! patut la xde sorang pn classmate aku yg datang!!! yg aku pn satu.., apesal la aku boleh tak terbaca dr tadi..,padahal aku dh kesitu pn sebelum tu... adoiyai...~

9 april maknenye hari ni la kan....! disebabkan mud belajor aku hilang ntah ke lautan pacific mane ntah..., make hati aku pn berbelah bagi la nak g ke tidak... tambah pulak lagi aku kesian kat ketua panitia aku tu..., esok ada majlis tilawak quran peringkat daerah..! sekolah aku n sekolah sir ibrahim kene bahagian hadiah.. sek sir ibrahim dah setelkan semua dah... tinggal kitaorg kene prepare org utk susun n bagi hadiah jer esok!!! permasalahannyer.., kalau aku g kelas.., sape nk tolong handle bahagian tu. ustaz jqaf sorang tu dh jadi hakim.., xleh kacau.., ustazah yg sorang tu xg kalau aku tak g coz xde transport.. ketua panitia tu pulak kene pakaikan rozek kat vip.. tambah lak dia lelaki.., xkene la kalau dia yg bagi hadiah kan...

dalam rase kesian tu..., aku kene pentingkan diri jugak.., coz kawan aku kate kelas tu pening utk bab 3 n 4.. kalau aku tak pergi.., rugi.., takut tak reti nak buat nanti.. tapi dalam masa tu jugak kesian kat sekolah. ye la.., tahun dpn sekolah aku lak tuan rumah.., buatnye sekolah lain boikot majlis kat skolah aku tu.., kan ke naya..!!

serius beb.., smpai kol 12.30 pn aku xleh buat pilihan nk g KL utk kuliyah ke tak.. buakn sebab TERLALU KESIAN kat panitia sekolah aku sangat2.., tapi sebeb hati aku mcm tak sedap.. mcm ade yg tak kene jerk!! ( ahak..ahak..poyos amat )..

untuk meredakan atau mendapat penyelesaian.., aku call seorang insan yang amatlah aku sayangi lagi cintai serta amatlah penting dalam hidup aku... siapa dia????? ahah...,dia EMAK aku la.. hahahahah..., mak aku kate..., kalo dah xsedap hati.., xpayah g la.., org2 tua kate kalau mcm tu better tinggalkan ajer..! wah!! first time mak aku galakkan aku ponteng kelas!!!! hahahahah...~

aku rase mcm nak ikut je kate2 mak aku tu.., tp hati masih berbelah bagi..., tp dalam berbelah bagi tu.., aku bgtau jugak la kawan yang aku nk tumpang tu yg aku xjadi tumpang dia sbb mcm malas nak g...(sebenarnye time ni dah 70% xnak g pun) hahaha...,tp saje je yg bg ayat control bagus!!!

dalam pada tu.., aku terpikir la untuk call sorang clssmate aku..,kak Qurratul Ain yang jd pensyarah kat UITM Perlis tuh...! xsangka dengan satu call mampu buat aku tersengeh sampai ke telinga dari pagi sampai la saat aku update blog ni... tau nape????? CLASS CANCELL!!!!!!!!! masyuk giler beb!!! itu memang satu berita ajaib yang dinanti2kan oleh aku..

tapi dalam tu geram jugak..., apesal la xsemua studen dapat information tu.., akak tu kate2 tiap kali class cancell dia dpt email..., apesal aku xdapat pun!!! bkn aku sorang, ramai yang tak dapat..! kalau yg duduknye kat Kl jugak xpe la.., abis yang dok jauh2 mcm aku ni ape kes??? lain la kalau aku ade kocek doreamon!!! xde la aku kesah!!! mcm k.qurratu tu.., dah siap beli tiket dari perlis ke KL ari ni.., tp burn mcm tu jerk coz kelas cancell..~ hampas kan.., ape2 pn nk wat camne.., kite student.., depa tu lecturer,,,,ikutkan je la...~

so..., dh class cancell..,esok aku bertugas la nampaknye kat sk kluang barat tu.. takat aku ngan ustazah tu je mcm xcukup tangan je rasenye.., so,aku dgn tak malu n poyonye invite 2 org murid2 setia aku utk kesana same.. senang.., leh aku kintak tolong nanti.. hahahah.., diaorang nak aje..(xtau la nak terpakse ke nak yg rela) hahahaha :-)

anyway..., i happy... kakakaka:-)

chenta_hatiey

No comments:

Post a Comment