CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Sunday, April 17, 2011

rombongan cik kiah ke muar~

lawatan penanda aras...~ itu lah neme program yang terpaksa aku ikut semalam. lawatan ni di sk convent muar.. 4 orang wakil dari sekolah aku yg kene pergi.., yang pasti kami bertiga minah2 poyos ni manusia terakhir sampai.., so terpaksa la org lain menunggu kami kat dalam bas tuh.. hehehe:-) nasib arr..~

aku joint program ni boleh dikatakan "paksa rela" la... aku ade kelas sebenarnya. dah la kelas terakhir aku lak tu.. kelas spss.. aku sndiri pn xtau n tak paham ape tu spss..,tu yang aku rasa rugi kaw2 tahap gaban bila tak dapat g kelas minggu ni.. bukan nak tunjuk rajin.., tp aku biasa la.., belajar mmg ikut mood.. mud minggu ni mmg mud belajar.., tu yg rasa sangat kerugiannye bila terpaksa ponteng kelas..

tengah dok dgr ceramah n penerangan dr GB skolah convent tu.., hp berbunyi.. kakak yg paling baik ngan aku kalam kuliah call... dia kate hari ni kelas mcm biasa.., yg luar biasanya ari ni dapat sijil... sijil ape aku tak pasti coz aku dgr suara dia pn pelan2.., dah la org tgh bg talk.., xkan aku nk kuar lak..

bila dgr camtu.., lg la rasa rugi..tapi kakak tu mcm memahami jerk.., dia siap tolong amikkan sijil bagi pihak aku.., aku tak suruh pn.., tp dia yg nk tlg.. yg jd masalah nanti jadi keje lak aku ke rumah dia.. hehehe:-) xkisah la tu.., yang penting dia dah tolong aku..

cumanya.., terasa sangat la ruginye bila terpaksa ponteng kelas.. masa degree aku bukan jenis org yg ponteng kelas tanpa sebeb...xpernah la seingat aku aku ponteng sebab malas.... tp masa kat matrik aku ngaku.., aku pernah ponteng gara2 nak tengok episod akhir citer thailand "pangako sayo".. hahaha:-) tp tu la yang pertama dan terakhir.... hehehe..

ala.., xpe la.., bnde dah lepas.. asal lepas ni aku kene rajinkan diri membaca, cr info n tanye kat sape2 yang pandai ttg spss... insyaallah aku mampu faham... hope la yek...~

berbalik pada rombongan cik kiah ke sk convent tu...., pergh.., mmg kagum giler la ngan GB n cikgu2 kat situ.. sejujurnye.., aku xmampu nak bekerja mcm depa la... bila cerita jer pasal sekolah berprestasi tinggi.., bunyi macam best jer.., siap dapat ganjaran lagi kan.., tapi disebalik semua tu satu kepayahan yang amat sangat n satu pengorbanan masa, tenaga & wang ringgit amat diperlukan..

sampaikan aku terfikir..., kalau mcm ni punye susah.., aku tak nagjar kat skolah2 SBT sampai pencen pn aku tak kisah langsung... dalam masa yang sama bersyukur ditempatkan di mana aku ditempatkan sekarang..

bukan sebab mengelak kerja yang banyak.., tp aku sedar kemampuan diri.., sedangkan kerja kat tempat yang sekarang ni pn dah terasa bebannya.., macam mana agaknye kalau aku ditugaskan ke sekolah2 yang macam tu...

cuma satu la..., aku betuk2 respect kat Gb dia.., bukan calang2 org... mmg kagum dengan dia...

dah la citer..,ni aku letak sikit2 gmbo mase kat sane.., sikit dah la.., malas nak tunggu upload... hehehe..~



kehadiran kami disambut dengan persembahan coral speaking yang mantop seh!!! rupa2nye pastu GB dia kate persembahan td tu dari budak2 simpanan jerk.. kalau simpanan dah camtu.., yg betul punyer msti lg best..



fail2 yang dipertontonkan sebagai contoh untuk kami...



modul2 ni depa buat sendiri.., tiap2 kelas lain2... caya lah... aku sanggup ker??? kssr n pksr jerk...aku dah mengeluh kene buat... hehehe:-)



wakil dari SK Bandar Paloh bersama Puan Rohana, GB sk convent....



jom amik gmbar ramai2..buat kenangan...



inilah dia wajah Pn Rohana.., Gb SK Convent Muar



pamplet n pen sebagai tanda kenangan...



ayie n ayu...~ hehehe...~ ( turun bas terus amik gambar )



bersama pn farrah ellisa....baby dia dh ilang dah time ni...

chenta_hatiey~

No comments:

Post a Comment