CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Thursday, April 14, 2011

ape2 ajer... :-p

assalamualaikum...,salam satu malaysia.., selamat malam..!! rase mcm ter..rajin nk menulis something ler pulak sambil melayan tv (semanis kurma)...huhuhu;-) apa topik yang nak ditulis ni ek.., idea mcm byk jerk.., tp jari jemari ni mcm kurang rajin untuk mengetuk keypad ni..

lgipun kan..., sehari dua ni rasanya mcm ade rakan sekerja yang bc blog ni la.., bkn ape.., cr dia cakap n mengungkapkan ayat kat aku.., mcm ayat2 dr blog ni la.., cuak gak aku..tapi aku tak tanye la.., buat bodo jerk!! kot la ayat dr mulut dia tu kebetulan same kan...,kang aku sebut pasal blog.., dia bukak la pulak.. heheheh...[bila pk balik ape gune ade blog kalau xnak org bace]... kekeke:-p

erm...,esok dah jumaat..,sabtu ni ade kelas spss yang jugak kelas terakhir untuk aku... tapi...,sabtu ni jugak nama naik utk ke muar.., erm.., mane satu nak g ek???? actualy...,aku punye mood minggu ni mcm mood belajar.., rase macam nak g kelas la.., lagipun risau takut tak paham bila buat bab2 akan datang nanti....

tapi mcm mane lak ngan program kat muar tu ek??? td tanye la kat gpk1.., dia suruh aku buat pilihan.., tapi dalam mase yg same menyepit aku dengan satu jawapan rasanya.. dia kata..,awak pilih la mane satu arahan dan mane satu yang lebih tinggi... so???? kalau tgk dr soalan tu..., paham2 je la kan...,kerja tu dh sah2 la arahan.. tapt study tu bukan arahan.... tu pada pandngan dia la. aku rasa kalau tanye kat GB maybe leh tukar org lain kot..

tak boleh jugak kot.., coz minggu ni banyak xtvt la.., hmpir semua yang terlibat.., lagipun pasal hal2 kecik senonet camni takkan la aku nak tambahkan pusing kat kepala GB kot..., xabis masalah dia yang menggunung.., aku lak nak cuba tambah masalah lagi???.... owh.., memang tak arr kan..!! tak sanggup rasanya nak tambah beban dia.. dah cukup kesian sngat dengan ape yang terpaksa dia tanggung sekarang ni... ape2 pun moga Allah permudahkanlah segala urusan dia..~

lupakan jap pasal kerje n permasalahan kat tmpat keje jap..., sbb aku punye kesian dan simpati tu tak boleh bawak ke mana pn.., bukan aku ade kuasa untuk nak tolong kan..

facebokk....!! facebook mengembalikan kenangan lame la pulak semalam.. tetiba dia muncul balik lepas setahun hilang dari kepala n ingatan aku... seseorang yang aku rase dh taknak jumpa lagi..bukan sebab benci tapi lebih kepada rase bersalah pada dia..

argh...!!! leceh la citer pasal mr.z ni..., perkara lepas xperlu nk ingatkan lagi... coz aku rase aku seronok dgn hidup aku sekarang ni tanpa perlu tipu dia lagi..., so far la... akan datang tak tau la lagi kan...

chenta_hatiey ;-)

No comments:

Post a Comment