CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Monday, April 25, 2011

aku jugak ke yg salahnyer???

tak seronok la keje mcm ni...., ade je yg nak masam2 muka la.., buat mulut ala2 cencurut la.., ketat2kan muka la..., aku tak paham ntah ape la salah n silap aku kat depa...

kalau kakak yang du org tu aku xde kesah la.., mmg dulu.., kini dan selamanya dia muncung ngan aku.. bukan ngan aku sorang.., tp ngan semua orang dia gitu.. dah lali dah aku.. kalau dia senyum kat kitaorg mcm ade something wrong la pulak kan... hehehehehehe... betul...!! realiti.., kitaorg pelik kalau tiba2 dia leh senyum ngan kami...

tapi kalau sahabat yang sorang ni muncung ngan aku.., sungguh aku tak paham... ntah ape salah aku ngan dia ntah.., nak kate aku buat sakitkan hati dia.., bila mase?? untuk ape?? kat mane?? puas aku pikir.., tp aku tak dapat jawapan untuk tu...

bila difikir2 mungkin sbb aku tanye dia soalan hari rabu lepas kalau xsilap aku!! tapi takkan tanye je nak sakit hati or marah kot.. aku tanyer.., bukan tuduh.., pelik la aku.. takkan setakat bertanya soalan boleh sentap.. .. bertaman betul hati dia kalau mcm tu....

serius beb.., aku jadi penat berfikir ape salah aku.., nak tanye.., xdenyer la.., aku bukan org yang mcm tu... argh.., lantak la.., maybe dia ade masalah kat umah ker.., ngan kawan2 dia ker or ape2 je la yg boleh buat dia tarik muka 60 tingkat tu...

lantak, lantak la jugak.., tapi tak best la kan.., sesama kawan2 pn nak tarik2 muka.., nampak sgt dia mmg tarik muka ngan aku tadi... bukan aku tak paham.., cuma buat2 tak paham...

whatever lah labu!!!!...... leceh betul.., aku yg kononnye manje2 ni pun xde la nk sentp2 selalu kan.., sesekali tu normal la...

argh..., penat la aku nak pikir...~ baik aku setelkan keje2 aku je la.., pikir asal org pn..., asiap keje2 aku....

cheta_hatiey~

No comments:

Post a Comment