CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Thursday, April 28, 2011

membuak2~

heppi sgt seh ari ni..., dh lame tak rase perasaan yang mcm ni.. amat enjoy kaw2.. ari ni kn ari jumaat..,so esok cuti.., ahad pn cuti.., lagi best isnin pun cuti coz 1mei jatuh pade hari ahad..kire qadak la ni... heheeh...

aku rase camni maybe sbb dh lame sgt tak balik kg kot.. dh sebulan tu aku tak balik.., maunye tak rindu rinduan.. heheeh...

tapi rasenye ade bnde lain lagi kot yg membuatkan aku tersenyum sentiasa ari ni.. ape dia???? xyah story la.., malu i... heheehehe... nanti2 la story ek..

agak ketara senyuman aku pg ni kot smpai si syasya lim tahun 4B leh tegur aku pg td: "senyum je cikgu.., gembira ker'??? hampir tak percaya budak dr kelas B leh tanye ayat camtu kat aku... kekekeek:-)

yg pasti.., aku tak sabar nk balik ni.., 5minit lagi nak masuk kelas.., pastu ape lagi.., aku cabut je ler...~

ade gak bnde yg leh ilangkan senyuman aku td.., tp aku malas nak pikir.. lantak engkau ler labu~

chenta_hatiey~

No comments:

Post a Comment