CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Sunday, April 10, 2011

berubah pun!!!!

dah lame blog ni xbertukar wajah...akhirnya malam ni berubah jugak kamu ya blogku yg comey.... [comey ker?? ] heheheh...

kalau dulu...,tetap jugak dengan otak kartunnye.., bermula dengan naruto. kemudia diubah hasil pandangan seorang rakan yang kate sakit kepala bila nmpak muka naruto kat blog aku..[dia xminat naruto kaw2 kot]... then.., diteruskan dengan kartun2 lain mcm mickey la n ntah hape2 lg ntah aku xingat...

lepas pade tu aku terjiwang karat jap.., so gune la bground bunga2 sikit..,tp xlame pun..coz aku rase mcm minah bunga la pulak mcm tu...

ha.., lepas pd bunga-bungaan tu aku pakai wall yg sebelum ni.., berorentasikan sekolah. kononnye aku kan cikgu.., so sayang sangat la kat sekolah kan!! hehehe... lame gak aku guna bground tu.., malas nk tukor coz xjumpe yg cun2...

ntah mimpi ape ntah.., rajin lak aku nk tukar malam ni.., so aku pilih la yg nmpak matured sikit kan... kononnye la... but..,ok ape!! xde la nmpak kebudak-budakan sangat aku rase...sesuai la ngan usia n jiwa aku saat ni... coz aku rase kalau aku nk mengekalkan naruto mcm xkene la sekarang ni..., tp kalau aku jumpe conan ker.., sure aku letak.., masalahnye takde ar!!!

chenta_hatiey :-)

No comments:

Post a Comment