CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Saturday, April 9, 2011

okey ape !....~

video

sabtu lepas.., AKA semalam la..., aku kene g majlis tilawah quran n festival nasyid daerah kluang! disebabkan sekolah aku xde wakil n aku cume tukang pegang hadiah jer.., so aku menyebokkan la diri aku kat tmpat nasyid...

ade 5 kumpulan yang bertanding mewakili 5 zon dalam daerah kluang.. boleh kater sumer best2 ar.., ye la.., dah depa johan peringkat zon kan...

tapinyer...,aku tertarik dgn kumpulan ni.., suara solo dia.., mak ai..,gemersik beb!! mmg best..,persembahannye pn agak bergaya walaupun tak la se"gah" sungguhnye persembahan kumpulan yang sebelum depa///

aku budget kumpulan ni boleh menang la...., tapi rupa2nya naib johan... xpe la dek yek.., ok ape naib johan kan.. dari sekolah penulis blog ni.., jgn kate nk dapat saguhati..,hantar wakil pn takde... heheheh...~

No comments:

Post a Comment