CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Tuesday, April 5, 2011

Ma$iH tEtaP BerTahaN

ape la pulak kali ni??? tgk pade tajuk mcm serius semacam jek!! hehehe... ape yg bertahannye tu?? dengan ape?? untuk siapa?? wah!! banyak tol persoalan!!.. saje je bikin gempak, xde ape pn sebenarnye....cume...,ade bnde yg ligak berputar kat otak aku skrg ni.. salah satu darinye pasal study aku la..

td kawan seangkatan kat skolah tu yg same2 smbung belajar ngan aku kuarkan isu kebenaran KPM dlm membuat research.. aku betul2 berterima kasih dengan dia sebenarnya.., byk dia tolong aku tanpa dia sedar. kalau bukan sebab dia senior 1 sem dari aku.., mesti aku agak terkapai2 jugak nak memulakan master ni.. thanks a lot friend.. sambung balik pasal izin KPM tadi.., aku skrg dh buat theses kat bab 2 ( br berjinak2 kat bab2 ni)..., tapi dlam masa yang same.., aku tak buat lagi permohonan dari KPM untuk buat penyelidikan tajuk aku tu... ye la.., dh la research pasal pendidikan under KPM.., takkan la aku dengan selambenye terus buat tanpa mintak izin kan... kawan aku tu ade la pernah cakap sebelum ni yg dia memohon izin dr KPM utk research dia.., tp aku salah paham.., aku ingat semua tu akan diajar dalam kelas research method ari sabtu tu...! rupenye tak..! sendiri punye hal...

borak punye borak tadi..., aku dapat tahu.., andai KPM xluluskan permohonan aku tu.., sia2 aje la 2 bab yang aku dah mula buat ni...!! serius cakap..., agak down biala aku pikirkan tu..., tp td aku kene la tunjuk aku kuat.., aku tak lemah..!! aku kena think positive!!!! maybe Allah akan permudahkan jalan aku... sape tahu kan... tu kat mulut aku yg kuar la.., tp dalam hati punyer cuak.., tuhan je tahu!!! tapi tu la..., hopefully..., aku dipermudhkan segala urusan!! AMINNNN....

abis citer pasal theses n KPM...,sbb serabut otak aku pikir pasal tu la aku layan blog ni.., meluahkan perasaan kat blog ni..., nak story kat org pn.., depa takkan paham punyer!!! biasa la.., aku ni kan spesis lain sikit..., spesis2 dari kayangan la katakan... hehehehehee....

citer pasal luah perasaan kat blog ni..., ade benda la nk share..., tapi....agak poyo sikit la...,,huhuhu.. nak citer ker??? ala.., xpayah la.. buatnye ade makhluk2 dari dunia aku ni yg terbaca.., naya aku..!!! 6tahun tak abis citernyer!! hahahaha... mesti tertanya2 kan ape bnde tu??? secret sangat ker??? penting sangat ker??? bahaya ker kalau terdedah??? wakakaka... saje je bikin gempak!! cuma satu la.., kerana "ia" aku masih bertahan..., andai "ia" hilang.., sumpah!!! aku yakin aku tak mampu untuk terus bertahan disini... ape bnde tu???? KORANG PIKIR LA SENDIRIK YER....~ :-D

macam aku pernah story sebelum2 ni la..., aku ni kan spesis makhluk yg xpernah pn nk share cerita2 peribadi aku ngan golongan manusia... penyimpan besar rahsia aku hanyalah blog (sikit2 je la..bahaya) n diary.. tapi kan..., ade la satu hari tu aku terbukak cerita jugak!!! bukan sengaja nk cerita..( xkuasa aku)..., tapi dipaksa.. kawan satu skolah aku sorang ni.., satu ari tu g KL same2 ngan aku naik bas.., smpai KL we all p la makan2 dulu.., mase tu la dia korek ngan aku!!! aku dh xleh nak ngelak ar time tu..., nak tak nak.., kene gak ar citer sikit2..( sikit2 dah la.., kalau semua.., bkn rahsia namanyer kan)... ish..ish..ish...,trkeluar jugak akhirnya citer peribadi aku kat dia..., tapi yg penting satu rahsia paling besar yang tersimpan takkan mungkin aku ceritakan pada sape2.., kecuali pade dia one day kalau ditakdirkan.... ahak2... poyos!!!!

you all....,doakan la aku dipermudahkan semua urusan yang aku story kat atas tu yek... aku risau la sebenarnye ni..., aku ni nampak je kasar..,ganas.., tp dalam hati ade taman..!!! hanye jauhari mengenal manikam..! hanye org yg betul2 kenal aku tau mcm mane aku sebenarnyer..., tapi bab family n rakan2 rapat aku dr zaman dolu2 yg kate aku ni MANJA..., maybe yang tu agak tak berapa tepat kot!!! hahahahah..., sikit2 boley la.., huhuhu :-)

orait la..., caw...cin...caw...

chenta_hatiey:-)

No comments:

Post a Comment