CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Wednesday, April 6, 2011

nak post ke tak nak ni?????

satu bait2 ayat yang amatlah masyuk lagi menusuk kalbu dah siap aku gubah,.... macam nak masukkan.., tap mcm cuak jer... takut ade yang salah faham dengan ape yang telah aku tulis..

bahaya pn ade jugak!!! sebab ianya berdasarkan perassan sebenar aku..!! andailah ade org yang silap mentafsirkan.., kes naya aku.. silap2 6 tahun pn xabis cerita2 tu tersebar... hahahahaa...

aku hold dulu la jap..., bila dah rase selamat.., aku post yek..!!!

sesungguhnyer..., tiada yang lain selain ape yang aku dah create tu beb...~

chenta_hatiey~

No comments:

Post a Comment