CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Thursday, September 8, 2011

baik..gaduh....gaduh...baik..... :-(

penat rasenye hati aku ni kalau mcm ni sentiasa.... baik seminggu.., seminggu lagi gaduh... kalau baik sebulan..., sebulan lepas tu je ade je la ape2 yang berlaku...

bukan baru2 ni jer... tapi dah 6tahun mcm ni... naik penat aku dgn hubungan yang mcm ni.. nak kate tak sayang.., sayang la jugak kot... nak kate benci.., tapi rindu-rinduan... hehehe.. tapi masalahnye gaduh tak habis2 tu yang tak tahan..

kadang2 aku rase mcm aku ngan dia mmg xde jodoh.. untuk ape bersame kalau tak mampu untuk hidup aman harmoni??? untuk ape jugak bersama andai sorang di utara dan sorang di selatan?? dan untuk ape jugak masih kekal bersama andai dihati masing2 mula rasa sangsi...?? paling teruk.. untuk ape masih kekal setia andai hati masing2 mula tertarik pada yang lain???

sungguh!! aku takde jawapan untuk semua tu...,

semua aku serahkan pada Allah jer... andai kami masih ade harapan.., kekalkanlah n harmonikanlah hubungan kami..., tapi andai kami tak mungkin bersama.., redhakanlah hati kami menerimanya walaupun sukar...(mau xsukar.., bukan 6bulan.., tp 6tahun)...

hanya padaMu kami memohon....~

No comments:

Post a Comment