CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Friday, April 23, 2010

MeLaNgKaH Ke UsiA BaRu~



tanggal 22 April lepas, genap usiaku 28 tahun...
erm, dh tue dah aku eh... cepatnye la masa berlalu.. rasa mcm baru je kwn2 wish birthday ke27, tiba2 je dh masuk 28 dah ek... mmg cepat sungguh masa bergerak. pejam celik, pejam celik dah setahun...
ade yang bertanya, ape impian atau azam aku sempena umur yang baru ni? bagi aku mcm biasa je la, aku impikan hidup yang lebih bahagia, rezki yang berkat dah kesejahteraan dalam hidup. mcm tahun2 lepas jugak. tp rasanya, untuk tahun ni, ade la tmbah satu lagi impian kot. impian ni pn sejak dulu2 kale ade, tp harap ianya hanye terjadi bila usiaku mencecah 28 tahun jer. tp skrg, tercapai atau tidak aku serahkan pada tuhan aje... rezki tu kan semuanya di tangan tuhan. betul x? jgn ditanya apa impian baruku itu, sebab hanya aku dan penciptaku yang tahu.. mungkin aku mahukna sebuah banglo mewah...,mungkin aku mahukan toyota harrier impianku itu atau mungkin juga aku mahukan sekolah sndiri..., sng kn ngajo kat skolah aku sndirik. hahahaha...[ cam xlogik jer ]~
seronok ker dah cecah umur 28n tahun? .......ntah la, best ker? biasa jer, macam xde perasaan jer rasanya. mcm masa umur 26, 27 dan 28 yang lepas2. cuma kali ni ramai sgt yg wish cpt2 temu jodoh. hahahaha... kawen? erm, biar la dulu. kalau bertemu dgn mr.right aku tu, aku kawen la, kalau dah asyik jumpe ngan mr.wrong je mcm mane nak kawen? kawen kan sekali seumur hidup, bukan nye mcm main pondok2 jer.. betul tak kawan2?~ msti korang setuju ngan aku...
anyway, aku enjoy ngan idup aku sekarang walaupun kekadang ade terasa sunyi... aku harap hidup aku sepanjang tahun ni bermula dan berakhir dengan kebahagiaan dan kegembiraan. aku jugak berharap aku mahu membahagiakan org dan dibahagiakan oleh insan2 lain di sekeliling aku~
aaaminnn~

No comments:

Post a Comment