CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Wednesday, April 7, 2010

PeRaSaAn BeR$alAh~....



sejujurnya...,dalam keadaan yang amat tidak selesa sejak seminggu dua ni. ada rasa bersalah..,tak dinafikan ade juga rasa tak puas hati... kalau kita dah biasa berbual dan berbincang, tiba2 jadi seperti org yang bergaduh.. ape rasanya? aku yakin, mesti tak selesa kan?... xtau la, maybe aku je rasa mcm tu kot. kalau pikirkan balik, biar lah.. asal aku xsakitkan hati org lain dan tak disakitkan hati aku lagi~ semua tu dah cukup baik bagi aku.
tp rasa tak selesa yang buat aku jadi serba salah. aku terfikir jugak la... aku salah ker? kalau betul la aku buat salah.....[ camne ek ]
aku jenis manusia yang amat..teramat..susah untuk memohon maaf. xtau la kenapa. kalau setakat say sorry sbb terjatuhkan buku org ker, terlanggar org ker, aku xkisah sikit pn.. dah biasa sangat. tp kalau nk mintak maaf yang patern2 mcm ni mmg susah giler ar~ aku sedar, perangai n sifat ni tak patut ada dalam diri setiap manusia sbb kita msti selalu mintak maaf dgn org,..tp aku tak boleh.. belum berjaya lagi.
kalau nak suruh aku maafkan org, xde masalah bagi aku sbb marah n rajuk aku tak lama biasanya[ tgk pada keadaan la]....aku mudah lupakan salah org kat aku n maafkan terus, tp tu la kn...,kdg2 dalam bab2 yang mengguris hati ni susah la sikit. tp susah la aku tak maafkan org, biasanya xlama dah ok..
cuma mcm aku cakap td la, mohon maaf mmg sukar aku buat. aku rasa aku kene buat research camne lembutkan hati untuk memohon maaf dengan seikhlas mungkin~

No comments:

Post a Comment