CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Monday, March 29, 2010

$usAhNya HiDuP BeRma$yArAkaT~



orang yang bermasalah atau aku sebenarnye yg banyak masalah? ntah la.. lately ni, hati aku mmg serabut sangat. tapi, mcm biasa la, aku mmg xtunjukkan sgt ape yang aku rasa kat org. cuma diari n blog ni je la tmpat aku tuliskan ape sebenarnye yg ade dlm hati aku. tp dh name pn blog, xkan nk tulis lebih2..,kang ade kawan2 terbaca, terasa hati pulak. itulah susahnye hidup dalam masyarakat. tp lagi susah kalau hidup sorang2 dalm hutan~ btl x?
lain orang lain ragam kan. susah la nk paham kawan2 ni. ade yang suka bergurau, ada yang hidupnye terlalu fokus kerja smpai xde ruang bergurau. ade juga yang bergurau dengan orang dan membenarkan dirinya dijadikan bahan gurau, serta ada juga yang suka bergurau tapi xboleh dibawak bergurau. aku sndiri pn xpaham ntah yang mana kawan2 aku yang beragam dengan ragam yang macam2 ni...
tp ade rase bengang jugak, bila ade yang suka bergurau dengan kita, tp bila kita bergurau je dengan dia sikit dah SENTAP. ape kes beb? dia gurau xper, kita gurau sikit xboleh la? xkan la xboleh bezakan yang mana gurau n yang mane bnde serius! susah la mcm ni. tp bila pikirkan balik, lantak la..langkah terbaik, kita dh tau dia jenis yang mcm tu, so lepas ni beringat la,xperlu nk gurau2 dgn spesis yang mcm ni. xde la kita rasa bersalah ke ape ke lagi pas ni...
anyway, kengkawan yang rasa aku ade salah ngan korang, xkira la kengkawan satu tmpat keje ke, satu u dulu2 ke, satu sekolah ke, satu maktab ke atau sape2 je la yang pernah jadi kawan aku....,aku mintak maaf byk2 ar kalau ade buat salah kat korang eh~ aku pn manusia biasa.
ape2 pun, aku enjoy ngan hidup aku sekarang, walaupun kadangkala amat stress n sakit hati dengan ape yang terjadi. tp xboleh la rasa mcm tu selalu kan, kang cepat mati lak! hehehe~

No comments:

Post a Comment