CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Wednesday, March 17, 2010

PeNaT tP Pua$

dah hampir 5tahun xjejakkan kaki ke "garden of knowledge and virtue".... tak dinafikan rasa rindu sangat kat bumi UIA ni. ye la, tmpat jatuh lagi dikenang..,inikan pula tempat menuntut ilmu.
serius beb, excited sangat bila dh smpai uia. enjoy la...lg best bila lecturer masih ingat kiter lagi. tp td xjumpa ramai pn... tp yg penting aku jumpa gak ngan dr.wahab. one of the my best lecturer dulu. zaman dolu2 xsah xmasuk kelas dia kalau subject 'syntax'...agaknye sebab asyik muka aku je kat kelas dia,tu yang dia ingat aku tu.
lecturer2 arab kalau jumpe pn dh xberani nk tegur dah. almaklum la, bahasa arab aku sekarang dh tahap budak sekolah rendah jqaf jer..., nak buat mcm mana kan, dh aku ni mmg cikgu jqaf pn.
kelakar jer dengar dr.wahab bebel apesal aku jd cikgu jqaf.. yok yo oo ustaz tu. abis tu nk buat mcm mana kn dh rezki aku kat situ. kalau ade rezki jadi mcm ape yg dia cakap td, syukur alhamdulillah. mmg itu la ape yg aku harapkan sangat2. thanks dr. wahab menaikkan lg semangat saya yg kadang2 mcm dh agak pudar jer.
setel keje2 yang sepatutnye kat uia, aku terus ke um.., masa kat um tu, xtau nk cakap mcm mane dlm hati aku ni. cuak ynag teramat sgt. mcm2 ade... excited+takut+risau+cuak+BERHARAP. SUMER DH JADI SATU.... ape yang aku mampu buat lepas semuanya diserahkan cuma doa ajer. lulus atau tidak, aku cume boleh berserah. xdinafikan aku mengharap,...tp xboleh terlalu berharap..,nanti kecewa.
pade siti n fizah...,sory la,aku xsmpat nk snap gmbo2 kt uia td. xsmpat. mmg ade bnde2 baru yg xde masa kita study dulu... nanti bln dpn aku amik adik aku kt uia, aku try cr masa snap beberapa gmbo utk korang eh...
uia...uia....best nye la dolu2,...tgk budak2 g kuli9yah td, ingat lak zaman aku belajar dulu. yg pasti dolu2 aku xpernah berenggang dgn SITI ROHANI & HAFIZAH setiap kali masuk kelas. smpai pernah dr.majdi tegus aku ngan siti, sbb xcukup korum.... heheh....skrg, jgn kata nk dok dekat2 dgn depa,jumpe pn xpernah dlm 5tahun ni. siti kat sabah, fizah kat kedah n aku kat johor. wei....,rindu le kt korang~

No comments:

Post a Comment