CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Thursday, July 8, 2010

FaMiLy DaY SK BaNdaR PaLoH 2010

we all baru je balik dr family day 4hari lepas.... nak tgk gmbo2nyer?....
meriah beb..., enjoy ar..walaupun xsemua yg joint..
family day tu 2hari 1malam jer...,ok la tu dr xde kan. tp buatnye dkt2 je ngan umah mak aku. wat kat SERAI D LANJUT ROMPIN... tmpatnyer ok ar.. blh la...
tgk ar sndirik gmbo2nyer..., sikit je cukup,malas nk upload hehehehehe...



meriah kan suasana family day kitaorg ni..., yg ade baby pn steady jer..., boleh posing ngan bangganyer lagi. caya la warga SKBP! korang mantop beb!





meh aku kenalkan sorang2 warga kerja SKBP yg ade dlm gmbo tu:
k.adie,k.baetty,rozzy@ayie,ikaherny,ramlan,khazim,ikram,hj sairi,zainol n ali. yg duduk tu pulak, farrah, k.N, fauzi n asyhari....





yahoo...dpt toto lg tahun ni... dah 2thn berturut ni... korang jgn jelezz ar beb. tetap dh berpebcen jd milik aku... hahahhha





iyabedabedu.... dapat hadiah lg... walaupun kalau main bola tampar, tp dpt jugak!





dengan gaya ala2 mak datin nk melawat kawasan....

amacam???? meriah kan....
tp sebenarnye, kalau ikut kan [pendapat aku je la], family day yg sebelum2 ni ade yg lebih meriah.. plg meriah mase kat melaka..., bg aku la tu! kenapa??? ntah ler...
hopefully...lain kali ade lagi..., agar ukhuwah berpanjangan n xde terik2 muka masam or muka ketat... kite kan satu bumbung kawan!
anyway....you all chayyok ar~

No comments:

Post a Comment