CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Monday, July 19, 2010

$aLaH bLoG KeR Ni???

eh..., biar betul????? tak salah masuk ker ni??? aku bermimpi ker??? salah adress ke yg aku taip td?????
tak....jgn risau... blog ni xsalah, mate korang pn xsalah. korang xmimpi pn... mmg ni la blog tu.. "otak_kartun"
ape??? nape mcm lari dr konsep asal jerk?? mmg pn.. aku pn pelik. apesal la aku leh masukkan bnde2 mengarut ni kat blog aku.. hahahah..
skrg dalam mood jiwang karat... kenapa jangan ditanya. xde kene mengena antara yang hidup atau yang mati. .... saje suke2 nk berjiwang2.. xsalah kan..?
jgn ade yang cuba nk kaitkan aku dgn bnde mengarut2 pulak yek! jotos kang!!! ala, manusia kan, biasa la, ade masa marah2, ade masa enjoy2, ade mase terjiwang tak tntu pasal. macam tu la jugak ngan aku... mood aku mcm best jerk minggu ni... xde la nk marah2 ke ape ker kan... tp xtau la kot2 esok lusa ade yg dengan sengajanya membakar hati aku...[ harap2 xde ler ]...
jiwang2 karat ni buat sementara jer... bila mood kartun aku dh kembali semula, aku akan tukar pada konsep asal... aku xkan biarkan otak_kartun aku ni berubah jadi otak_jiwang lak... xmungkin lah....
buat sementara ni jugak kene la kekalkan jugak bunge2 tu utk serasikan dgn jiwang2 karat tak menentu tu. pasni mcm nk guna "naruto" semula la...
tgk ar camne nanti.... lgpun aku kan mmg otak kartun!!!!
hidup kartun....!!!! hahahaha...

No comments:

Post a Comment