CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Thursday, November 4, 2010

soalnya hati...~

kata org,
kalau ikut hati mati...,
kalau ikut rasa binasa...,
aku kategori mana ek??? hati mula tertanya2.. aku ni mcm dh agak sewel rasanya sejak dua menjak ni.. ape yg buat aku rasa mcm ni sukar untuk aku katakan.. cukup untuk aku nyatakan semuanya berpunca dari HATI...
adoiyai...,seksanya rasa hati yg mcm ni.. stress! tp kadangkala ada indahnya jugak! poyo kan..?? susah la nk cakap..
ade jugak org kate, kalau hati kita rasa mcm ni..., kita sebenarnya dibuai dengan satu rasa yg maha hebat lagi indah..! mengarut jer.. xde pun! makin sakit jiwa ada lah aku rasa.. rasa mcm nk sekeh2 jerk kepala org yg buat hati aku rasa mcm ni.. tapi xsampai hati lak.. kang buatnye kepala dia terpusing ke belakang terus xleh baiki lagi.., susah lak! silap2 masuk penjara aku! hahaha...
aku sebenarnya mcm byk benda yg nak diluahkan kat sini..., tp jari xberdaya nak mengetuk keypad lagi.., hati aku rasa tak menentu semula.. monyet tol la kan...
nanti la ade masa aku sambung... sebenarnye masa tu ade jerk! yang malasnye nk meluahkan ape drasa dgn ayat2 poyo tu yg susah.. hahaha:-D
cau cin cau....

No comments:

Post a Comment