CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
أهلا وسهلا

شكرا على زيارتكم

hadirnya tanpa kusedari menggamit kasih cinta bersemi..
hadir cinta insan padaku ini.., anugerah kurniaan ilahi..

Friday, February 19, 2010

BeNgKeL jAwi~







bengkel jawi ni panitia agama islam skolah aku yg buat...mesti la kan, xkan la panitia muzik yg sebok2 nk wat bengkel jawi pulak ek! hehehe...
sebenarnye aku malas nk masukkan gmbo2 yg xbape nk pnting ni kt blog aku ni, tp nk wat camne..., dh ketua panitia aku mintak gmbo2 ni... tak ikut kang dia report kat bos kate aku xdengor cakap KP lak...huhuhu [ ust azam, kalo ko bace, jgn marah eh] hahaha.....saje nk mengenekan ko jerk!
besenye gmbo2 ni xde muka aku sbb gmbonye diambik dr henset aku..., tp yg ade muke2 aku tu dr camera org lain ler...
malas la aku nk membebel panjang2 kat sini... nanti ade mase aku membebel pasal bende2 lain lak....mata pn dh layu...,so good bye friends!

No comments:

Post a Comment